Zadzwoń: +(48) 42 648-66-77

POMOC

SERWIS 24/7

Nasi serwisanci rozwiązują problemy trudne, a czasami „niemożliwe”.
Od 2007 roku pomagamy Państwu 24h na dobę – 7 dni w tygodniu – 365 dni w roku.
W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o przesyłanie
zapytania na: SERWIS@SIMLOGIC.PL.
W odpowiedzi wyślemy ofertę oraz aktualne stawki serwisowe.

ZGŁASZANIE AWARII

 

+48 696 626 627
serwis@simlogic.pl

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:

ZAKRES PRAC

Wykonane prace obejmują wyłącznie usługi serwisowe polegające na jak najszybszym podjęciu działań w celu próby przywrócenia maszyny lub systemu do funkcjonalności z przed awarii.

ZAKRES PRAC SERWISOWYCH

Są to czynności, takie jak: wizja lokalna i analiza przyczyny powstania awarii, praca przy poszukiwaniu i rozwiązywaniu problemów bez wprowadzania zamian programowych w urządzeniach programowalnych (sterowniki PLC, technika napędowa, moduły IT, inne), prace podczas napraw stacjonarnych oraz wyjazdowych.

STAWKI

Stawki serwisowe nie obejmują pomiarów, testów, analiz problemowych, tworzenia i opracowywania dokumentacji, opracowań oraz badań naukowo-technicznych.
Na takie działania opracowane zostaną odrębne oferty. Użycie mierników dedykowanych, programatorów i testerów definiują punkty 10, 11 oraz 12.

WALUTA

Stawki podano w PLN netto, do podanych kwot należy doliczyć należny podatek VAT 23%;

PŁATNOŚĆ

Płatność za usługę nastąpi po jej wykonaniu i zatwierdzeniu (podpis lub mail) raportu serwisowego.

ZAMÓWIENIE

Obowiązkowe do usługi, w formie telefonicznej, mailowej lub tradycyjnej.

RAPORT

Wyliczenie kwoty do faktury nastąpi według podanych stawek i na podstawie opracowanego raportu godzinowego, zgodnie z potwierdzeniem w ramach złożonego zamówienia.

TERMIN PŁATNOŚCI

 21 dni

WAŻNOŚĆ OFERTY

 3 tygodnie od daty otrzymania oferty

ROZLICZENIA

Przy rozliczaniu serwisów wyjazdowych, do wyliczenia faktury przyjmujemy minimum 6 godzin pracy na obiekcie, a do realizacji serwisu są zawsze kierowane dwie osoby. Wynika to z przepisów BHP i jest zgodne z regulaminem firmy SIMLOGIC. oraz między innymi: wymaganiami prawa energetycznego, rozp. Ministra Przemysłu, PIP, CIOP, BHP, UDT. Podstawą wystawienia faktury po wykonaniu usługi serwisowej jest raport godzinowy obliczony na podstawie wyznaczonych stawek.

DANE FIRMY SERWISOWEJ

SIMLOGIC. Iwona Jabłońska
Ul. Olechowska 33/33a
92-403 Łódź

42 648 66 77

UBEZPIECZENIE

 Jesteśmy ubezpieczeni od wykonywanych usług w zakresie OC i NW.

pl_PLPolish