POMOC
SERWIS 24/7
Nasi serwisanci rozwiązują problemy trudne, a czasami „niemożliwe”.
Od 2007 roku pomagamy Państwu 24h na dobę – 7 dni w tygodniu – 365 dni w roku.
W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o przesyłanie
zapytania na: SERWIS@SIMLOGIC.PL.
W odpowiedzi wyślemy ofertę oraz aktualne stawki serwisowe.
ZGŁASZANIE AWARII
+48 696 626 627
serwis@simlogic.pl
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
Firma SIMLOGIC. z siedzibą w Łodzi przy ul. Olechowskiej 33a oferuję szeroką ofertę serwisową zarówno w przypadku planowanych wyjazdów jak również w nagłych sytuacjach.
Wykonane prace obejmują wyłącznie usługi serwisowe polegające na jak najszybszym podjęciu działań w celu próby przywrócenia maszyny lub systemu do funkcjonalności z przed awarii. Są to czynności, takie jak: wizja lokalna i analiza przyczyny powstania awarii, praca przy poszukiwaniu i rozwiązywaniu problemów bez wprowadzania zamian programowych w urządzeniach programowalnych (sterowniki PLC, technika napędowa, moduły IT, inne), prace podczas napraw stacjonarnych oraz wyjazdowych. Firma jest ubezpieczona od wykonywanych usług w zakresie OC i NNW.
W celu zgłoszenia potrzeby usługi serwisowej prosimy o kontakt mailowy pod adres serwis@simlogic.pl lub kontakt telefoniczny na numer +48 696-626-627. Jest to konieczna czynność do złożenia zamówienia.
Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo ofertę z orientacyjną ceną usługi. Oferta ważna jest zgodnie z terminem podanym na ofercie, a podane w niej kwoty są kwotami netto, należy do nich doliczyć podatek VAT 23%.
W zależności od wykonanej pracy oraz czasu poświęconego na wykonanie serwisu cena podana w ofercie może różnić się od końcowej ceny na fakturze. Podstawą wystawienia faktury po wykonaniu usługi serwisowej jest raport godzinowy obliczony na podstawie wyznaczonych stawek serwisowych, które nie obejmują pomiarów, testów, analiz problemowych, tworzenia i opracowywania dokumentacji, opracowań oraz badań naukowo-technicznych. Wszystkie z wyszczególnionych działań podlegają pod odrębne oferty.
Do realizacji serwisu zawsze kierowane są dwie osoby, co wynika z przepisów BHP i jest zgodne z regulaminem firmy SIMLOGIC. oraz między innymi: wymaganiami prawa energetycznego, rozp. Ministra Przemysłu, PIP, CIOP, BHP, UDT. Firma oraz osoby realizujące serwis są ubezpieczone od wykonywanych usług w zakresie OC i NW.
Płatność za usługę nastąpi po jej wykonaniu i zatwierdzeniu (podpis lub mail) raportu serwisowego w czasie nie dłuższym niż termin płatności podany na ofercie.
Poniżej mogą zapoznać się Państwo z wykorzystywanym przez Nas sprzętem.





